Aankopen boekenfestijn 2015

Hallo daar!

Ik dacht, laat ik vandaag eens wat anders schrijven dan een boek review. Die komen er wel weer aan natuurlijk, maar ik wilde even met jullie delen dat ik afgelopen weekend voor het eerst in mijn leven naar het boekenfestijn ben geweest! Een paradijs als je van boeken houdt, dat kan ik je vertellen.

Ik ben naar het boekenfestijn geweest in Apeldoorn, en ik kwam uiteindelijk thuis met deze zeven boeken:

Boekenfestijn

Pride and prejudice van Jane Austen: dit is een Engels boek. Zo’n echt klassieker die je gelezen móét hebben. Misschien ken je het verhaal wel, het gaat over Elizabeth en Mr Darcy. Het is ook meerdere keren verfilmd, de film met Keira Knightley erin kan ik je echt aanraden!

Cinder van Marissa Meyer: ik heb geen idee of dit een leuk boek is, maar ik zag hem liggen en de cover sprak me aan. Ook lag het bij de Young Adult boeken, en bijna alle boeken uit dat genre vind ik wel leuk 🙂

Heksenoorlog trilogie van Maite Carranza: drie boeken over heksen die me leuk leken. Geen idee of het ook echt wat is, ik moet ze nog gaan lezen maar ze waren samen negen euro, en ik houd wel van dat genre dus waarom niet :p

Tunnels van Roderick Gordon en Brian Williams: dit boek leek me al heel lang interessant. Toen ik dit boek zag liggen op het boekenfestijn besloot ik hem maar gewoon mee te nemen.

Waterfall van Lauren Kate: dit boek is deel twee uit de Teardrop serie. Deel één moet ik ook nog lezen maar de Fallen serie van Lauren Kate vond ik superleuk dus dit moest wel goed zijn.

Ik ben behoorlijk tevreden met mijn aankopen! Zodra ik ze gelezen heb komen er natuurlijk reviews aan.

Helaas had ik maar heel even tijd op het boekenfestijn, bij nader inzien had ik nog wel meer willen kopen. Aan de andere kant is het misschien maar goed ook, voordat ik mijn hele maandbudget uitgeef…

Tot de volgende keer!

Geef een reactie

