Korte mededeling

Beste mensen, even een korte mededeling over mijn blog. Ik heb deze blog de laatste tijd nogal verwaarloosd, en dat is best jammer. Dat komt vooral omdat ik van mijn site in eerste instantie een review-site wilde maken, met alleen maar/voornamelijk reviews dus. Toch denk ik dat ik het leuker vind, en ook vaker blogposts ga uploaden als ik er wat meer een algemene, boekgerelateerde blog van maak, denk aan TBR’s (to-be-read) en wrap-ups, maar ook book hauls en tags, etc. etc. Vanaf nu zal mijn blog dus wat gevarieerder worden! Ik hoop dat dit de content van mijn blog leuker en interessanter maakt, en vooral minder eenzijdig (voor jullie en voor mij).

Tot de volgende post!

Geef een reactie

