November TBR

Voor als je dit nog niet wist: TBR betekent to-be-read. Oftewel, in deze post ga ik jullie vertellen welke boeken ik van plan ben om te gaan lezen in de maand november. Let’s get started!

Throne of glass

Throne of Glass – Sarah J Maas. Over dit boek heb ik echt alleen maar razend enthousiaste reacties gehoord, dus het voelde een beetje alsof ik het boek wel móést lezen, anders mis ik de fun, zeg maar. Het boek gaat over een meisje van 18, Celaena, die een professionele huurmoordenaar is maar dan een fout maakt ofzo (?, ik weet het niet precies want ik heb het nog niet gelezen ;P). Daardoor moet ze tegen andere huurmoordenaars strijden voor vier jaar en dan zal ze vrij zijn. Ik ben benieuwd! Ik houdt wel van fantasyboeken maar heb er nog niet heel veel gelezen, dus we zullen zien of deze serie wat voor mij is. (Sidenote: dit boek is ook in het Nederlands vertaald -> de glazen troon).

Vloek odi

De vloek van Odi – Maite Carranza. Dit is deel 3 van de heksenoorlog trilogie, in deel 1 komt Anaíd na de mysterieuze verdwijning van haar moeder erachter dat ze een heks is.  Ik ben nu bezig in deel 2 en het is reuze spannend, dus ik heb nu al zin om aan deel 3 te beginnen!

after 1

After – Anna Todd. Dit boek stond al heeeeel lang op mijn tbr-list en deze maand ga ik dit boek eindelijk lezen! After gaat over een meisje dat verhuisd en op haar nieuwe school een of andere bad boy ontmoet waar ze dan verliefd op wordt, terwijl ze ook nog een vriendje “thuis” heeft. Ik had wel zin een zo’n romantisch boek deze maand, en over dit boek heb ik heel veel goede dingen gehoord!

Alice in zombieland

Alice in Zombieland – Gena Showalter. Hoe hilarisch is die titel?? Ik moest er echt hard om lachen de eerste keer dat ik dit boek zag. Dit boek kocht ik afgelopen maand en het lijkt me een heel grappig boek. Die voorkant is echt te mooi, toch? Ik heb om heel eerlijk te zijn niet echt een idee waar Alice in Zombieland over gaat, de flaptekst is nogal vaag… Volgens mij gaat het over een meisje wiens hele familie uitgemoord is door zombies, en vervolgens leert zij om zelf de strijd met zombies aan te gaan. Zoiets ;p.

Dit zijn de boeken die ik ga lezen in november. Welke boeken ga jij deze maand lezen?

Geef een reactie

